Jack Ma, Hiina suurima e-kaupluse asutaja ja tegevjuht, usub, et tema ettevõttel on oma täispotentsiaalini jõudmiseni veel pikk tee ees, vahendab CNBC.
Maailma Majandusfoorumil Davoses antud intervjuus rääkis Ma oma minevikust, olevikust ning sellest, kus ta näeb oma ettevõtet järgmise 15 aasta jooksul.
“Võrreldes 15 aasta tagusega oleme me suured. Kuid 15 aastat hiljem oleme ikka veel lapsekingades,” sõnas ta. Tema visiooniks on, et Alibabast saaks täielikult globaalne ettevõte ning teenindada 2 miljardit klienti ja aidata 10 miljonit väikeettevõtet väljaspool Hiinat.
Ta lisas, et ta soovib abistada Euroopa ja USA ettevõtteid, müüa rohkem kaupu Hiina tarbijatele ja siduda rahvused.
Ma usub, et e-kaubandust võetakse 15 aasta pärast kui igapäevast asja nagu elekter.
Ta rääkis ka oma visioonist kuidas digitaalmaailm muudab inimeste ostu-, müügi ja suhtlemisharjumusi.
Statistikast rääkides märkis ta, et Alibaba lehte külastab iga päev 100 miljonit ostlejat ning ta loodab luua otseselt või kaudselt Hiinas 14 miljonit uut töökohta.
Ma lisas, et ta alustas töötamist 18-inimesest koosneva meeskonnaga, mis nüüdseks on kasvanud 30 000 inimese suuruseks.
Ettevõtte ajalooline aktsiate esmaemissioon toimus eelmisel aastal ning oli Reutersi andmetel oma 25 miljardi dollariga maailma suurim.
Seotud lood
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.
Enimloetud
4
Sahinad: Eleving ostab Planet42 ära?
Viimased uudised
Ametnike 35päevase puhkuse kärpimine tooks 50 miljonit eurot
Hetkel kuum
Sahinad: Eleving ostab Planet42 ära?
Tagasi Äripäeva esilehele